Infrastruktura tramwajowa

Poprzeczki torowe płaskie wraz kompletem mocowań

Wyróżniamy cztery rodzaje poprzeczek płaskich:

Typ poprzeczki PPN180 PPN49 PPW180 PPW49
Długość poprzeczki 1445mm 1475mm 1010mm 1040mm

Poprzeczki torowe płaskie służą do łączenia szyn tramwajowych 180W/S i szyn normalnotorowych S49 w celu zapewnienia odpowiedniej szerokości torów tramwajowych.

Poprzeczki torowe okrągłe wraz kompletem mocowań

Wyróżniamy cztery rodzaje poprzeczek okrągłych:

Typ poprzeczki PON180 PON49 POW180 POW49
Długość poprzeczki 1575mm 1615mm 1140mm 1180mm


Poprzeczki torowe płaskie służą do łączenia szyn tramwajowych 180W/S i szyn normalnotorowych S49 w celu zapewnienia odpowiedniej szerokości torów tramwajowych.

Kotwy torowe

Stosowane są do budowy i eksploatacji torów tramwajowych wbudowanych w jezdnię uliczną. Produkujemy kotwy o różnych wymiarach wg indywidualnych potrzeb klienta.

Wykonujemy kotwy także w ocynku ogniowym lub galwanicznym.
Typowe rozmiary: M22x210 / M22x220 / M22x250 / M24x210 / M24x250

Podkładki wyrównawcze

Wyróżniamy 3 główne rodzaje podkładek stalowych wyrównawczych:
  • Podkładka stalowa 80x70x20
  • Podkładka stalowa 80x70x15
  • Podkładka stalowa 80x70x10
  • Podkładka stalowa 80x70x5

Szyny tramwajowe

Szyny typu tramwajowego:
  • Szyna tramwajowa Ri60
  • Szyna tramwajowa Ri60N
  • Szyna tramwajowa 180S

Przytwierdzenie śrubowe typu „K” (klasyczne)

  1. Szyna
  2. Przekładka podszynowa
  3. Śruba stopowa
  4. Łapka
  5. Wkręt mocujący
  6. Nakrętka
  7. Pierścień sprężysty
  8. Podkładka żebrowa

Przytwierdzenie z łapką sprężystą typu Skl-12

  1. Szyna
  2. Przekładka podszynowa
  3. Śruba stopowa
  4. Łapka Skl-12
  5. Wkręt mocujący
  6. Nakrętka
  7. Pierścień sprężysty
  8. Podkładka żebrowa
  9. Podkładka ULS